Wij weten dat succes staat of valt met het verdienen van het vertrouwen van onze klanten door kwaliteitsproducten, -diensten en -oplossingen te leveren die een waardevol en geruststellend resultaat opleveren. Wij streven ernaar meerwaarde te bieden aan de gebouwen en bedrijven van onze klanten door middel van betrouwbaarheid, integriteit, expertise, ervaring, intelligentie en innovatie.
Ons vertrouwen is gebaseerd op meer dan 150 jaar ononderbroken dienstverlening en een betrouwbaar familiaal beheer. Wij respecteren ons erfgoed en blijven trouw aan onze reputatie van vertrouwen.
En we weten dat we dat vertrouwen elke dag moeten blijven verdienen.
Wij hebben meer dan 30.000 gespecialiseerde ingenieurs, die allemaal volledig zijn opgeleid, gekwalificeerd en regelmatig worden bijgeschoold om op de hoogte te blijven van de nieuwste technologieën, voorschriften en normen.
Achter hen staan deskundigen uit complementaire disciplines die een essentiële bijdrage leveren aan kwaliteit, klantgerichtheid en voortdurende verbetering in O&O, opleiding, IT, marketing, testen en meer.
Wij streven er altijd naar een professionele partner voor onze klanten te zijn, die waarde toevoegt aan hun bedrijf en kwaliteit toevoegt aan de infrastructuur van de stedelijke wereld.
Wij hebben baanbrekend werk verricht in de lift- en roltrapindustrie met de ontwikkeling van intelligente, geïntegreerde en innovatieve mobiliteitsoplossingen.
PORT Technology en het PORT myPORT geïntegreerde gebouw- en liftcontrolesysteem zijn de eerste ter wereld die hoogwaardige en veilige mobiliteit bieden in complexe hedendaagse gebouwen.
En Schindler Ahead heeft ons toonaangevend gemaakt door liften en roltrappen toe te voegen aan het Internet of Things.
Slimme oplossingen komen van slimme mensen met slimme ideeën die worden aangemoedigd om ze te ontwikkelen. We zullen altijd bestuurders van intelligentie zijn.
Ons huidige succes is te danken aan onze inzet voor kernwaarden als klantenservice, kwaliteit en veiligheid, gecombineerd met onze kernkwaliteiten creativiteit en innovatie die ons in staat stellen intelligente oplossingen te vinden om aan de behoeften van de klant te voldoen. Onze waarden beschrijven hoe Schindler als bedrijf en onze medewerkers zich gedragen. Het zijn de principes waarop onze commerciële relaties zijn gebaseerd:
Meer dan 70.000 medewerkers van Schindler werken de klok rond om de 2 miljard mensen te bedienen die elke dag gebruik maken van onze liften en roltrappen. De veiligheid van al onze klanten en werknemers staat voorop.
Als dienstverlenend bedrijf putten wij veel inspiratie uit onze klanten om al onze producten en diensten te ontwerpen en te leveren, maar ook om onze interne processen voortdurend te optimaliseren.
Wij willen een betrouwbare partner zijn, en om als zodanig door onze klanten te worden gezien, hebben wij getalenteerde, gemotiveerde en bekwame medewerkers nodig. Met onze mensen zijn wij in staat de behoeften van onze klanten te begrijpen en de beste oplossingen te bieden uit ons portfolio van innovatieve producten en diensten. Wij stellen alle werknemers, ongeacht hun positie in het bedrijf, in staat leiderschaps- en besluitvormingsvaardigheden te ontwikkelen om de toekomst van het bedrijf vorm te geven. Schindler koestert een omgeving waarin passie, ambitie en samenwerking de belangrijkste drijfveren zijn voor haar mensen.
Al onze werknemers, ongeacht hun positie, functie of locatie, houden zich aan de Schindler-gedragscode. Wij onderhouden open en vertrouwensvolle relaties tussen werknemers en klanten.
Wij streven ernaar onze diensten aan te bieden volgens Zwitserse kwaliteit, niet alleen bij het ontwerp van onze producten, maar ook bij levering, onderhoud en modernisering. Ons eeuwenlange erfgoed en onze bewezen staat van dienst in het creëren van waarde voor onze klanten is gebaseerd op ons vermogen om betrouwbare oplossingen te bieden.
Onze langetermijnstrategie is gericht op het creëren van duurzame waarde voor alle stakeholders van de onderneming. Het doel is sneller te groeien dan de wereldmarkt voor liften en roltrappen en een sterke innovatiecultuur te gebruiken ter verbetering van de bedrijfsresultaten. Om deze doelstellingen te helpen verwezenlijken, voert Schindler operationele maatregelen uit om de klantentevredenheid en de operationele efficiëntie te verhogen, alsook strategische initiatieven om innovatie te bevorderen en de kwaliteit te verbeteren.
Wij zijn pioniers in verticaal transport sinds de oprichting van het bedrijf in 1874. Voortbouwend op deze sterke cultuur en erfenis van innovatie blijven wij nieuwe systemen en technologieën ontwikkelen om in te spelen op de wereldwijde behoeften aan mobiliteit en een betere levenskwaliteit in steden.
In de loop der jaren hebben wij met succes vele innovaties op de markt gebracht, waaronder systemen voor bestemmingsregistratie en het allereerste patent voor machineliften zonder machineruimte. Andere opmerkelijke voorbeelden zijn de ontwikkeling van unieke tractievoorzieningen voor liftophanging en de modernisering van de "draagstructuur", waardoor bestaande roltrappen kunnen worden verbeterd met een aanzienlijk geringere impact op het gebouw.
Met de komst van kunstmatige intelligentie hebben wij ons ook gevestigd als leiders in de ontwikkeling van het internet van liften en roltrappen (IoEE). "Schindler Ahead" biedt een unieke digitale toolkit op de cloud, die de machine, gebruikers, technici en 24-uurs callcenters met elkaar verbindt in een gesloten ecosysteem. Door te investeren in Digital Twin-technologie legt Schindler de basis voor het benutten van het volledige potentieel van kunstmatige intelligentie in de hele waardeketen. De start-up BuildingMinds ontwikkelt oplossingen om het beheer van volledige vastgoedportefeuilles te optimaliseren.
Als een van de toonaangevende digitale bedrijven in de sector zal Schindler blijven investeren in de intelligente netwerking van digitale producten en processen.