Onze onderhoudscontracten zijn flexibel voor zowel functies als opties, voor elk merk en model. We bieden een brede waaier van onderhoudscontracten, van zeer gestandaardiseerde allesomvattende tot individueel aangepaste contracten, teneinde te voldoen aan uw specifieke gebouweisen, verkeerspatronen, installatiecondities en meer.
Onze standaard onderhoudsfuncties vormen de basis voor uw individuele of allesomvattende onderhoudscontract. Alle contracten kunnen worden verlengd met onderhoudsopties en zijn beschikbaar voor elk lift- of roltrapmerk en -model.
We onderhouden alle merken. 50% van de onderhoudsportfolio van Schindler bestaat uit niet-Schindler producten of modellen.
Kenmerken | Assistance | Basic | Alert | Customized | Complete |
---|---|---|---|---|---|
Technische ondersteuning Telefonische ondersteuning voor klanten. | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Health checks Controle van de installatiestatus inclusief rapportages d.m.v. RemoteMonitoring en het doorgeven van onregelmatigheden. | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Onderhoudsbezoeken Regelmatige inspecties ter plaatse inclusief de standaard onderhoudswerkzaamheden. | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | |
Storingsinterventies Onmiddellijke kosteloze reactie in geval van problemen (bevrijden van opgesloten passagiers is gegarandeerd). Ma - vr 07:00-19:00 (24/7 is optioneel). | ✓ | ✓ | ✓ | ||
Kleine reparaties Kleine reparaties zijn opgenomen in het contract om de beschikbaarheid maximaal te garanderen. | ✓ | ✓ | |||
Grote reparaties Volledige dekking van alle onderhouds-, storings- of reparatiewerkzaamheden. 98% beschikbaarheid is onze norm. (99,5% is optioneel) | ✓ |
Onze continue monitoring- en responsservice maakt het volgen en analyseren van apparatuur mogelijk, evenals het uitvoeren van conditiecontroles.
Met onze informatieoptie blijft u overal van op de hoogte. Transparantie en volledige controle worden gegeven aan meerdere communicatiekanalen en rapporten worden via hen ingediend.
Onze optie voor flexibele onderhouds- en reparatieafspraken. Met de mogelijkheid van after-hours services - en 24/7 storingsinterventies
Onze controles omvatten periodieke veiligheidsinspecties die verder gaan dan de nationale normen, evenals coördinatie en ondersteuning door regelgevende instanties.
Met onze cabinealarmservice kunnen gebruikers contact opnemen met een van onze getrainde servicemedewerkers. De vrijlating van vastzittende gebruikers is gegarandeerd.
Ons beheer van telefoon- en datalijnen voor afstands- en alarmdiensten stelt u in staat om continu de werking van de lijnen en het alarmsysteem te monitoren.