Ervaar een nieuwe manier om op de hoogte te blijven van de status van uw liften en roltrappen. Altijd. Het Schindler Ahead ActionBoard brengt duidelijkheid en gemak voor eigenaars en managers van gebouwen die worstelen met de dagelijkse onderhoudstaken van mobiliteitsapparatuur. Op basis van het IoT-platform (Internet of Things) verzamelt ActionBoard alle relevante statistieken, activiteiten en prestatiegegevens en geeft deze weer op een eenvoudige en begrijpelijke manier.
Ahead ActionBoard is een compleet informatieplatform dat een up-to-date overzicht geeft van de activiteiten van uw liften en roltrappen. Het biedt realtime bruikbare inzichten om makkelijker taken te kunnen prioriteren – hetzij routinestatistieken, prestatiecontroles, gegevensuitwisseling of onderhoudsplanning. Dankzij een duidelijk overzicht kunt u veel sneller problemen opsporen, zodat u onderbrekingen eenvoudiger kunt voorkomen en serviceschema's beter kunt plannen.
U heeft online, of via de specifieke app op uw mobiel apparaat, toegang tot Ahead ActionBoard. Essentiële informatie is altijd beschikbaar, samen met pushmeldingen, om u op de hoogte te houden, zelfs wanneer u niet ter plaatse bent. Personen die verantwoordelijk zijn voor de installaties, zullen deze tool uiterst nuttig vinden om de betrouwbare werking te verzekeren, de middelen toe te wijzen en alle belanghebbenden op de hoogte te houden. Gezamenlijk zullen we een grotere klantentevredenheid bereiken.
ActionBoard is eenvoudig in gebruik. Zelfs technisch onervaren gebruikers kunnen er moeiteloos doorheen navigeren.
Een tool net zo uniek als u! U past het dashboard lay-out aan zodat het voor u werkt - u kiest wat u op de homepagina wilt zien.
U ontvangt de informatie wanneer en hoe u wilt. U kunt eenvoudig de bewoners en partners op de hoogte houden van de serviceschema's.
De webapplicatie reageert volledig op verschillende soorten schermen en biedt een optimale weergave ongeacht uw pc of mobiel apparaat.
Niets is bureaugebonden. U kunt de informatie ook bekijken op uw mobiel apparaat via de Ahead ActionBoard app.
Pas uw portfolio aan in de mobiele app door accounts, klanten en gebouwen te filteren en te selecteren.
U ontvangt nuttige informatie via het ActionBoard met betrekking tot uitvoering van werkzaamheden.
Stel waarschuwingen in over aangepaste en vooraf gedefinieerde rapporten voor specifieke installaties, zodat u nooit essentiële updates mist.
U kunt rapporten genereren over specifieke op te volgen activiteiten. U kunt deze rapporten ook periodiek downloaden.
U kunt altijd oudere gegevens opvragen. Met ActionBoard heeft u eenvoudig toegang tot informatie over eerder uitgevoerde activiteiten.
Historische en realtime gegevens vereenvoudigen de service- of upgradeplanning op basis van duidelijke feiten in plaats van giswerk.
Met enkele klikken kunt u zelf een storing melden.
Profiteer van realtime controles en het monitoren van incidenten die de prestaties of activiteiten van uw zaken kunnen beïnvloeden.
In geval van servicegerelateerde problemen, kunt u proactief handelen en bewoners en/of partners automatisch informeren.