Hoeveel aandacht besteedt u aan het ontwerp van uw lift? Ontdek onze tips voor een meeslepende ervaring en een kleine oase van rust in uw lift.
'Sereniteit' is een krachtige gemoedstoestand in het leven.
Het biedt ruimte om te denken, ontspant racende gedachten en bereidt u voor op waar u naartoe gaat.
In de VS reizen mensen alleen al 2,55 miljard mijl met liften per jaar (PDF, 1 MB). Liften zijn typisch rustige, onopvallende plekken. In plaats van de passagierservaring te verwaarlozen, laten we hierop inspelen en dat moment van rust verbeteren.
Hoe doet u dat?
We gaan de opties verkennen, zodat u een moment van sereniteit aan uw rit kunt toevoegen.
Digitale displays zijn de sleutel tot het creëren van rust. Voordat we ingaan op de specifieke manier waarop dit kan, laten we snel kijken naar de verschillende beschikbare opties.
En u hoeft niet te stoppen bij slechts één van deze opties - u kunt ze combineren om het gewenste effect te creëren.
Overweeg het gebruik van ontspannende visuals. U kunt zelfs een stap verder gaan en affirmaties opnemen, zoals het herinneren van uw passagiers om een moment te nemen om diep en bewust adem te halen.
Toon video's van prachtige plekken in de wereld op uw displays. Transporteer uw passagiers naar een idyllisch strand, meer of de bergen! Dit kan een krachtige, kalmerende invloed hebben op de geest.
Het afwisselen en weven van kleur- en fractale patronen, vooral die in de natuur te vinden zijn, is bewezen om mensen te kalmeren - en zelfs te hypnotiseren.
U wilt uiteindelijk een passagierservaring creëren die zo comfortabel en ontspannend mogelijk is.
En natuurlijk, zelfs als een passagier zich sereen voelt wanneer hij een lift instapt, kan het geen kwaad om dat momentum gaande te houden!
Ga voor de volledige zintuiglijke ervaring met rustgevende visuals op digitale displays om hun rit memorabel te maken. Houd ze geïnteresseerd en betrokken, gericht op entertainment en educatie.
En bovenal, maak gebruik van uw lift-ruimte vanaf de externe deuren tot aan de interne displays. Onthoud dat de lift-ervaring begint wanneer uw passagiers wachten om in te stappen, dus maak volledig gebruik van die gelegenheid om een moment van sereniteit te creëren.