Als ervaren experts onderzoeken wij grondig hoe en waarom het digitaliseren van uw lift de passagierservaring kan transformeren. Door onze kennis en expertise op dit gebied kunnen wij u voorzien van waardevol advies en begeleiding om uw lift naar een hoger niveau te tillen.
Stap in onze lift en laat u meevoeren op een onvergetelijke reis. Onze liften zijn ontworpen om uw zintuigen te prikkelen en uw gedachten te stimuleren. Wij bieden naast de traditionele roestvrijstalen afwerking ook talloze andere interieurvariaties om uw lift een unieke uitstraling te geven.
Wist u dat er naast het traditionele roestvrij staal dat doorgaans de voorkeur heeft, ontelbare variaties zijn in het interieur van onze liften?
Wilt u weten hoe u uw gebouwontwerp perfect kunt laten doorlopen in het interieur van uw lift? Onze innovatieve plan- en ontwerptools kunnen u daarbij helpen. Met ons assortiment digitale lift displays kunt u belangrijke informatie tonen, meeslepende multimedia-inhoud tentoonstellen en zelfs uw merk opbouwen door middel van visuele communicatie.
Digitale displays hebben de mogelijkheden om passagiers te boeien en te inspireren drastisch verbeterd. Van het delen van essentiële informatie tot het creëren van een aangename sfeer, onze displays kunnen het verschil maken voor uw passagierservaring.
Laten we nu in detail kijken naar de vele mogelijkheden die digitale displays bieden.
Er zijn verschillende opwindende opties beschikbaar om de ruimte van een lift en de passagierservaring te verbeteren. Bovendien kunt u ze eenvoudig combineren en afwisselen!
En laten we eerlijk zijn...
Als mens zijn we op zoek naar ervaringen. En wanneer passagiers zich in liften bevinden, zijn ze een gevangen publiek, klaar om verrast te worden.
De gemiddelde rit duurt meer dan 118 seconden in sommige markten - dat is bijna 2 minuten! Het is de perfecte hoeveelheid tijd om interessante visuals aan te bieden. En deze kunnen in veel verschillende formaten worden weergegeven: animatie, infographics, video's... wat u ook het meest meeslepend vindt voor passagiers.
Een aantrekkelijke uitstraling en branding zijn van het grootste belang voor elk gebouwontwerp. Digitale displays kunnen ervoor zorgen dat de esthetiek doorgaat wanneer passagiers de lift betreden. U kunt dit idee bij uw klanten verkopen door de mogelijkheden voor modernisering te benadrukken. Door de mogelijkheden te openen om iets interessants en innovatiefs te tonen, kan dit snel een gespreksonderwerp worden voor hun nieuwste gebouw in de portefeuille.
Liften zijn een geweldige ruimte om belangrijke informatie aan uw passagiers te verstrekken. Of het nu in een woongebouw, een commerciële ruimte of een bedrijfsgebied is.
Lees er alles over
42% van de mensen leest regelmatig het nieuws, omdat ze er actief naar op zoek zijn. Wereldnieuws is boeiend voor de meerderheid van de mensen en het is een geweldige verrijking voor een rit in de lift. Passagiers kunnen zelfs bepaalde stukjes informatie als gespreksstarters gebruiken voor de rest van hun dag - dus het is een win-win!
Gebouwinformatie
Iedereen wil graag weten wat er in zijn of haar gebouw gebeurt. Houd hen op de hoogte van evenementen en eventuele nieuwe toevoegingen. Dit zal hen enthousiast maken over wat er gebeurt en hen het gevoel geven dat ze betrokken zijn.
Vertel hen over het weer
Iedereen wil graag voorbereid zijn. U kunt de weersupdates in een lift weergeven om mensen te helpen hun dag of reis naar huis te plannen. Stelt u zich voor dat u uw gebouw verlaat en te horen krijgt dat er later die dag regenbuien komen - u zou toch teruggaan naar uw appartement om een paraplu te pakken? Deze kleine - maar effectieve - touch helpt u verbinding te maken met uw passagiers.
Advertenties
Het gebruik van uw digitale displays als advertentieruimte is zowel interessant voor de passagier als een inkomstenbooster. Commerciële gebouwen, zoals winkelcentra, worden overspoeld met aanbiedingen van bijvoorbeeld retailers en omliggende restaurants.
In feite hebben digitale displays de kracht om uw passagiers te verbinden met het gebouw en uw merk naar nieuwe hoogten te tillen.
Het belangrijkste om te onthouden is ervoor te zorgen dat de esthetische continuïteit stroomt, zodat er geen dissonantie is tussen de liftervaring en de rest van het gebouw.
Deel nieuws, adverteer, houd het seizoensgebonden, stimuleer interne communicatie - en vooral, mix het op! Het mooie van digitale displays is dat ze gemakkelijk te updaten zijn met nieuw materiaal, zodat u uw passagiers op nieuwe manieren kunt blijven vermaken.