Digitale liftborden kunnen uw omzet aanzienlijk verhogen. Ontdek wat, waarom en hoe in ons artikel en waarom het de toekomst is van Digital Out-of-Home (DOOH).
Reclame is altijd in beweging.
Vroeger werden advertenties op billboards, posters, in tijdschriften, enzovoort geplaatst, maar nu zorgt digitale out-of-home advertenties (DOOH) voor een nieuwe draai aan traditionele offline advertenties.
DOOH is de nieuwste krachtige vorm van adverteren op een impactvolle en effectieve manier. In 2019 was DOOH goed voor 28,3% van alle OOH-advertenties en naar verwachting zal dit tegen 2023 stijgen tot 38,3%.
In dit bericht nemen we u mee door de wereld van DOOH en laten we zien hoe u de omzet kunt maximaliseren door advertentieruimte in de liften van uw gebouw te verkopen.
Laten we eerst de basisprincipes bespreken.
DOOH is een geavanceerde versie van OOH met dynamische digitale displays die zorgen voor een meer meeslepende ervaring. Breek met de beperkingen van statische advertenties en baan uw weg met aandachttrekkende bewegende beelden.
Een gewaagde uitspraak? Hier is waarom...
Liften zijn dus een krachtige manier om in contact te komen met klanten - en u kunt tegelijkertijd uw omzet verhogen.
Laten we eens kijken naar de manieren om dit te doen...
In commerciële gebouwen kunnen huurders zoals winkeliers, bioscopen en theaters, evenementen, vrijetijdscentra, spa's en restaurants allemaal advertentieruimte kopen in uw lift. Het is een geweldige manier om de verkoop te stimuleren, omdat de passagiers reeds in het gebouw zijn voor een specifiek doel en in koopstemming zijn.
En waarvoor kunnen ze adverteren? De mogelijkheden zijn enorm. U kunt uw bestaande advertentienetwerk uitbreiden door eenvoudigweg advertentieruimte in en rond uw liften te verkopen.
Soms zijn er plaatsen die niet zo zichtbaar zijn. Misschien is het een winkel in een winkelcentrum die geen prominente locatie heeft. Of misschien is het een evenement dat op een afgelegen plaats plaatsvindt.
Dit soort klanten zullen enorm profiteren van adverteren in een lift met veel passanten. Houd er rekening mee dat in een groot gebouw waarschijnlijk meerdere liften zijn om te gebruiken.
Belangrijke updates zijn een geweldige manier om met passagiers in contact te komen. En u kunt bewoners aanmoedigen om te adverteren voor dingen als:
Alle bedrijven hebben nieuws - en uw advertentieruimte in de liften is de perfecte plek om gezien te worden.
Huurders in uw gebouw zullen graag upsellen en cross-sellen.
Een hotel zou bijvoorbeeld een promotie kunnen maken rond een overnachting inclusief toegang tot hun spa of een luxe maaltijd. Of zelfs een korting aanbieden op de volgende boeking van de gasten als ze een reservering maken vóór een bepaalde datum.
Het gaat erom dat passagiers meer open staan voor de boodschap omdat ze geen afleiding hebben. En denk er eens over na - de gemiddelde lift vervoert gemiddeld 20.000 mensen per jaar.
Voor gebouwen die willen moderniseren zijn digitale displays goedkoper dan u zou denken. Zo kunt u bestaande liften voorzien van een reeks digitale displayschermen en slimme spiegels.
Het opvrolijken van uw lift met een dynamische digitale display is de perfecte manier om klanten te betrekken en een indrukwekkende moderne ervaring te bieden. Niet alleen kunnen ze worden gebruikt om passagiers te vermaken en te informeren, maar ze kunnen ook worden gebruikt om de uitstraling van het gebouw voort te zetten met krachtige en verbluffende bewegende beelden.
Digitale displays zijn ook snel en gemakkelijk bij te werken, zodat u nieuwe advertenties zonder gedoe kunt lanceren.
Het verkopen van advertentieruimte in de liften van uw gebouw is de ideale manier om uw omzet te verhogen. En het voordeel is dat u de huurders in uw gebouw - en lokale bedrijven - helpt te groeien.
Samengevat zijn liften een krachtige advertentiemogelijkheid omdat u een vast publiek hebt. U heeft hun volledige aandacht en ze zijn actief bezig, terwijl ze zich verplaatsen.