Het Internet of Things heeft de deur geopend naar een wereld van mogelijkheden met liften. Ze zijn niet langer alleen functioneel, maar ook een communicatie- en inspiratiepunt. Een ruimte waar u passagiers waardevolle informatie en entertainment kunt bieden om hun ervaring te transformeren. De kans is groot dat u op één hand het aantal memorabele liftreizen kunt tellen dat u heeft gehad. Niet om een specifieke reden, behalve dan dat ze in termen van hun entertainmentpotentieel vaak onderbenut worden. Maar het hoeft niet zo te zijn...
In deze post gaan we kijken naar de verschillende manieren waarop u uw passagiers gemakkelijk kunt inspireren.
Digitale liftschermen zijn de ideale manier om de passagierservaring op te vrolijken - en er zijn verschillende opties beschikbaar.
(Opmerking: u bent niet beperkt tot het kiezen van slechts één optie!)
Een goede vraag, want u wilt ervoor zorgen dat het boeiend is en dat u de schermtijd van uw passagiers maximaliseert.
Hier zijn enkele ideeën om u te inspireren.
Weerupdates
Natuurlijk kunt u weerupdates en advies laten zien. Maar u kunt nog een stap verder gaan door gepersonaliseerde berichten toe te voegen en zo de connectie met uw klanten te verbeteren. Bijvoorbeeld: herinneringen om zonnebrandcrème aan te brengen, een paraplu mee te nemen of uw banden te controleren voordat u naar huis rijdt als het glad is.
Nieuwsupdates
Het delen van actuele gebeurtenissen is een geweldige manier om uw passagiers op de hoogte te houden terwijl ze door het gebouw reizen. Overweeg om stukjes van actuele verhalen of zelfs branche-specifiek nieuws te laten zien.
Advertenties
Het gebruik van uw lift als advertentieruimte kan een meeslepende ervaring creëren voor uw passagiers - vooral als het een gesprek opstart. Promoot bedrijven en evenementen binnen het gebouw, help de verkoop te stimuleren en creëer tegelijkertijd een inkomstenstroom door advertenties weer te geven.
Interne promoties
Wie houdt er niet van om erkend te worden voor goed werk? In kantoorgebouwen kunt u bijvoorbeeld interne promoties, nieuwe teamleden en andere op mensen gebaseerde nieuwtjes delen, zoals verjaardagen, bruiloften, geboortes en meer!
Gastgroeten
Het zeggen van een simpel 'hallo' kan al een grote impact hebben en uw passagiers het gevoel geven dat ze speciaal zijn. Zelfs het tonen van enthousiaste berichten over de 'medewerker van de week' kan mensen een boost geven op een maandagochtend!
Gebouwinformatie
Maak gebruik van de gelegenheid om uw passagiers op de hoogte te houden van wat er in het gebouw gebeurt. Van geplande bouwwerkzaamheden tot nieuwe buren. Uw passagiers op de hoogte houden zal ervoor zorgen dat ze zich gewaardeerd en betrokken voelen.
Seizoensgebonden accenten
Waarom zou u uw lift verwaarlozen als het om feestdagen gaat? Het is eenvoudig om seizoensgebonden accenten toe te voegen die vreugde opwekken en uw lift onderdeel maken van de algehele feestelijke sfeer. Natuurlijk kan dit idee ook toegepast worden op andere festiviteiten, van een kantoorfeest tot grote nationale feestdagen.
Geïnspireerd geraakt? Geweldig, want er zijn nog meer voordelen.
Digitale displays zijn de perfecte manier om uw liften op te fleuren voor minder dan u zou denken. Bovendien bespaart u met snelle en gemakkelijke updates geld op gedrukte materialen in uw gebouw.
U kunt uw merk op koers houden met schermen die uw kleuren weergeven en interne berichten die uw culturele waarden uitstralen.
Wens uw teamleden een 'gelukkige verjaardag', herinner hen aan de aanstaande 'lunch en learn' die HR organiseert, promoot nieuwe producten en meer.
Is uw merk milieubewust? De gemiddelde persoon gebruikt jaarlijks 7 bomen aan papier, dus digitaal gaan zal uw route naar Net Zero helpen.
Moderne technologie heeft zoveel te bieden op het gebied van de klantervaring. De passagiers in uw lift bevinden zich in een situatie waarin ze klaar zijn om hun aandacht te laten trekken, en door speciale accenten toe te voegen kunt u hen zelfs een kleine boost geven.
Wat voor inhoud u ook besluit te tonen, zorg ervoor dat het gemakkelijk verteerbaar is voor de passagier. Er is een beperkte tijd om hun aandacht te trekken, dus elke boodschap moet pakkend en opvallend zijn - dit geldt zowel voor tekst als visuals.
Er zijn vrijwel geen afleidingen in liften, dus creëer er een - maar zorg dat deze er toe doet.
Wilt u op de hoogte blijven van de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van digitale media services? Ontvang onze blogupdates rechtstreeks via e-mail, schrijf u in voor onze nieuwsbrief.
Wilt u meer horen over digitale displays? Neem contact op en laten we praten. Neem hier direct contact op met ons team.